Často kladené otázky (FAQ)

Zde najdete odpovědi na často kladené otázky v obchodě eibabo®.

Vrácení

Objednal/a jsem nesprávný výrobek u eibabo® nebo chci koupený výrobek vrátit bez uvedení důvodu.

U eibabo® mohou spotřebitelé objednané výrobky během 14 dnů po dodání vrátit (viz právo na odstoupení ve Všeobecných obchodních podmínkách).

Ocenili bychom, kdybyste nám před vrácením tuto informaci oznámili, abychom vám mohli zaslat všechny relevantní informace k vrácení. Oznámení můžete provést telefonicky, e-mailem nebo ideálně přímo přes záložku „Můj účet“ po přihlášení (pro registrované uživatele).

V oblasti „Můj účet“ existuje velmi přehledné zobrazení vašich objednávek s rozsáhlými možnostmi komunikace v jazyce vaší země s osobním poradcem, který vám byl specificky přiřazen. K tomu účelu se přihlaste do obchodu eibabo®, ve kterém jste také učinili příslušnou objednávku. Přihlášení provedete pomocí symbolu mužíčka v hlavní nabídce. Po přihlášení ve verzi desktopu eibabo® pak na levé straně najdete oblast Můj účet. V mobilní verzi eibabo® po přihlášení klikněte vlevo na symbol nabídky se 3 vodorovnými pruhy. Tam nyní najdete obsah „Můj účet“ osobního účtu zákazníka.

Tam vyberte „Přehled objednávek“. Všechny vámi provedené objednávky budou nyní chronologicky zobrazeny. Každá objednávka má 3 symboly. Symbol Bublina, symbol Informace a symbol Opakování. Prostřednictvím symbolu Bublina se dostanete ke komunikačnímu terminálu s vaším osobním poradcem vč. všech dosavadních komunikací k objednávce. V oblasti nám můžete tlačítkem „Nové požadavky k objednávce“ zaslat otázky nebo informace, které velmi rychle zpracujeme. V kontaktním formuláři jako důvod požadavku vyberte „Vrácení“ nebo „Všeobecné informace“ a nám napište následující pomocné informace:

  • Množství požadovaného výrobku, který má být vrácen
  • Název výrobku, výrobce nebo číslo výrobku výrobce

Symbol Informace otevře učiněnou objednávku, tam jsou vidět všechny relevantní informace k výrobku. Symbol Opakování vede k opakovanému naplnění nákupního košíku s obsahem této objednávky.

1

Top 3 FAQs

1. Na eibabo® nakoupím bez daně z obratu v rámci EU?

Pokud se jako společnost v rámci EU zaregistrujete s platným DIČ u eibabo® a zboží má být dodáno mimo Německo, ale v rámci EU, pak se uskuteční dodávka v rámci EU, která je osvobozena od daně podle německého zákona o dani z obratu (UstG).

Název firmy bude požadován u správného a ověřeného daňového identifikačního čísla. Vždy před potvrzením přijetí objednávky a dodacího termínu se provede druhá ruční dodatečná kontrola. Event. budou odběrateli zboží, popř. jeho zmocněnému zástupci dodatečně zaslány dotazy. Na základě naší dozorčí a zajišťovací povinnosti musíme tyto informace zaznamenat. Oprávněný zákazník uvedením DIČ výslovně deklaruje použití dle § 6a (1) č. 3 německého Zákona o dani z obratu (UStG), A. 42 k (2) ve spojení s A. 42 c (3) UStR-2008 (zdanění výdělku v rámci Evropské unie). Pokud by dodatečné dotazy týkající se DIČ nebyly námi zodpovězeny, pak automaticky následuje vyúčtování s DPH.

2. Jaké přepravní náklady budou vypočítány v obchodě eibabo®?

Přepravní náklady najdete u ceny výrobku prostřednictvím odkazu. Stranu s přehledem přepravních nákladů otevřete v oblasti Služby v hlavní nabídce (verze desktopu) nebo v zápatí (mobilní verze).

Jestliže pro aktuální zemi dodání není k dispozici paušální pevná cena na každou objednávku pro vybraný způsob zaslání, což je zpravidla u všech zemí EU a Švýcarska (viz strana s přehledem přepravních nákladů), přepravní náklady se vypočítají na základě hmotnosti výrobků nacházejících se ve vašem nákupním košíku i jejich neskladnosti, rovněž i dodací adresy a aktuálně vybraného způsobu zaslání. Výpočty přepravních nákladů závislé na hmotnosti se obecně vyskytují u dodávek do třetích států i Lichtenštejnska a Islandu (DHL EXPRESS nebo DHL INTERNATIONAL). Nový výpočet přepravních nákladů v nákupním košíku je realizován jen tehdy, když se do nákupního košíku vloží několik výrobků nebo se změní země dodání, popř. způsob zaslání.

3. Jak mám rozumět dodacím lhůtám eibabo® u výrobku?

Dodací lhůty v detailním náhledu platí pro aktuálně nastavenou zemi dodání ve dnech (den = pondělí až pátek, mimo svátky v Německu a ve spolkových zemích Bavorsko nebo Sasko) po přijetí objednávky. Ve verzi desktopu můžete po přihlášení změnit zemi dodání prostřednictvím hlavní nabídky, nákupního košíku nebo oblasti „Můj účet“.

V předběžném náhledu výrobku můžete okamžitě rozpoznat dostupné výrobky již podle zeleného symbolu nákladního automobilu.

U červeného symbolu nákladního automobilu v detailním náhledu příkladně najdete toto zobrazení:

Datum / 1–2 dny

To znamená, že se jedná o aktuálně vyprodaný výrobek na skladě, který bude zase nejpozději od zobrazeného data zaúčtován, a tím k dispozici. Takové výrobky mohou být normálně objednány, i když jsou označeny červeně, jestliže jste srozuměni s dodací lhůtou.

Odpověď nenalezena? Jsme Vám vždy k dispozici. Váš tým péče o zákazníky eibabo®.

K položení otázky použijte náš kontaktní formulář: Kontaktní formulář