Často kladené otázky (FAQ)

Zde najdete odpovědi na často kladené otázky v obchodě eibabo®.

Přihlášení a login

Zapomněl/a jsem heslo! Co musím udělat?

Jste registrovaný/á uživatel/ka a zapomněl/a jste při přihlašování (login) své heslo? Žádný problém, pod vstupní maskou pro vaši e-mailovou adresu a heslo najdete odkaz označený „Zapomenuté heslo?“ Vyplňte zde uložený formulář s vaší e-mailovou adresou, kterou jste použili v době objednávky a pošlete nám požadavek. Po kontrole systému automaticky dostanete e-mailovou zprávu s novým, volně vygenerovaným heslem. S tímto heslem se přihlaste a heslo podle svých představ změňte v oblasti Můj účet pod „Osobní údaje“.

1
První objednávající, vybral/a jsem správný obchod eibabo® a jazyk?

eibabo® je k dispozici v mnoha zemích s celkem 14 možnými jazyky. Proto byste měli před objednávkou vybrat správný obchod. Například se můžete k německému obchodu eibabo® dostat prostřednictvím www.eibabo.com nebo i www.eibabo.de. Každá doména obchodu v dané zemi může mít za určitých okolností několik jazyků, například www.eibabo.fr disponuje 4 jazyky (francouzština, španělština, angličtina a němčina).

Své objednací údaje však po přihlášení najdete jen v obchodě, kde skutečně byla původně realizována i objednávka. Vezměte také na vědomí, že veškeré korespondence a šablony e-mailů jsou vytvořeny podle vámi vybraného jazyka v době objednávky.

Typické zprávy jsou například následující:

Technické potvrzení objednávky systémem (automaticky generovaný e-mail)
Potvrzení přijetí objednávky a termínu dodání
Všeobecné informace
Odmítnutí objednávky
Stornování
Potvrzení přijaté platby (u způsobu platby „Platba předem“)
Zpoždění dodávky
Informace o dodávce prostřednictvím tracking odkazu ke sledování zásilky
Přijetí reklamace

1
Zapomněl/a jsem heslo! Co musím udělat?

Jste registrovaný/á uživatel/ka a zapomněl/a jste při přihlašování (login) své heslo? Žádný problém, pod vstupní maskou pro vaši e-mailovou adresu a heslo najdete odkaz označený „Zapomenuté heslo?“ Vyplňte zde uložený formulář s vaší e-mailovou adresou, kterou jste použili v době objednávky a pošlete nám požadavek. Po kontrole systému automaticky dostanete e-mailovou zprávu s novým, volně vygenerovaným heslem. S tímto heslem se přihlaste a heslo podle svých představ změňte v oblasti Můj účet pod „Osobní údaje“.

1

Top 3 FAQs

1. Na eibabo® nakoupím bez daně z obratu v rámci EU?

Pokud se jako společnost v rámci EU zaregistrujete s platným DIČ u eibabo® a zboží má být dodáno mimo Německo, ale v rámci EU, pak se uskuteční dodávka v rámci EU, která je osvobozena od daně podle německého zákona o dani z obratu (UstG).

Název firmy bude požadován u správného a ověřeného daňového identifikačního čísla. Vždy před potvrzením přijetí objednávky a dodacího termínu se provede druhá ruční dodatečná kontrola. Event. budou odběrateli zboží, popř. jeho zmocněnému zástupci dodatečně zaslány dotazy. Na základě naší dozorčí a zajišťovací povinnosti musíme tyto informace zaznamenat. Oprávněný zákazník uvedením DIČ výslovně deklaruje použití dle § 6a (1) č. 3 německého Zákona o dani z obratu (UStG), A. 42 k (2) ve spojení s A. 42 c (3) UStR-2008 (zdanění výdělku v rámci Evropské unie). Pokud by dodatečné dotazy týkající se DIČ nebyly námi zodpovězeny, pak automaticky následuje vyúčtování s DPH.

2. Jaké přepravní náklady budou vypočítány v obchodě eibabo®?

Přepravní náklady najdete u ceny výrobku prostřednictvím odkazu. Stranu s přehledem přepravních nákladů otevřete v oblasti Služby v hlavní nabídce (verze desktopu) nebo v zápatí (mobilní verze).

Jestliže pro aktuální zemi dodání není k dispozici paušální pevná cena na každou objednávku pro vybraný způsob zaslání, což je zpravidla u všech zemí EU a Švýcarska (viz strana s přehledem přepravních nákladů), přepravní náklady se vypočítají na základě hmotnosti výrobků nacházejících se ve vašem nákupním košíku i jejich neskladnosti, rovněž i dodací adresy a aktuálně vybraného způsobu zaslání. Výpočty přepravních nákladů závislé na hmotnosti se obecně vyskytují u dodávek do třetích států i Lichtenštejnska a Islandu (DHL EXPRESS nebo DHL INTERNATIONAL). Nový výpočet přepravních nákladů v nákupním košíku je realizován jen tehdy, když se do nákupního košíku vloží několik výrobků nebo se změní země dodání, popř. způsob zaslání.

3. Jak mám rozumět dodacím lhůtám eibabo® u výrobku?

Dodací lhůty v detailním náhledu platí pro aktuálně nastavenou zemi dodání ve dnech (den = pondělí až pátek, mimo svátky v Německu a ve spolkových zemích Bavorsko nebo Sasko) po přijetí objednávky. Ve verzi desktopu můžete po přihlášení změnit zemi dodání prostřednictvím hlavní nabídky, nákupního košíku nebo oblasti „Můj účet“.

V předběžném náhledu výrobku můžete okamžitě rozpoznat dostupné výrobky již podle zeleného symbolu nákladního automobilu.

U červeného symbolu nákladního automobilu v detailním náhledu příkladně najdete toto zobrazení:

Datum / 1–2 dny

To znamená, že se jedná o aktuálně vyprodaný výrobek na skladě, který bude zase nejpozději od zobrazeného data zaúčtován, a tím k dispozici. Takové výrobky mohou být normálně objednány, i když jsou označeny červeně, jestliže jste srozuměni s dodací lhůtou.

Odpověď nenalezena? Jsme Vám vždy k dispozici. Váš tým péče o zákazníky eibabo®.

K položení otázky použijte náš kontaktní formulář: Kontaktní formulář