Často kladené otázky (FAQ)

Zde najdete odpovědi na často kladené otázky v obchodě eibabo®.

Platba

Jaký je postup u storna nebo nedoručitelnosti zboží navzdory realizované objednávce?

Jestliže jste odeslali a zaplatili objednávku a během vyřizování objednávky z vaší nebo naší strany došlo k úpravám hodnoty zboží, např. nedoručitelnost jednotlivých výrobků, dodávka alternativních výrobků, částečné storno atd., pak je průběh příkladně následující:

Zadali jste objednávku se dvěma výrobky, např. prostřednictvím „PayPal“ či „kreditní karty“. Jeden ze dvou výrobků nyní nelze dodat. V tomto případě nejdříve obdržíte e-mailem informaci o tomto věcném stavu s různými možnostmi, které můžete vybrat. Předpokládejme, že jste se nerozhodli pro stornování celé objednávky, ale pro dodávku dostupného výrobku, pak v tomto případě znovu obdržíte upravené potvrzení přijetí objednávky a termínu dodávky s aktuální vyúčtovanou částkou, která může být v tomto případě jen nižší. Přesně tato částka vám pak bude příslušně vyúčtována, popř. bude okamžitě vrácen rozdíl, jestliže již mělo následovat vyúčtování.

1
Aktivace platby na fakturu pro města, obce, školy, univerzity, průmysl, koncerny, banky, kostely, armádu, policejní služebny, hasiče nebo úřady a instituce ve smyslu § 1 IV VwVfG (zákon o správním řízení)

eibabo® pro města, obce, školy, univerzity, průmysl, koncerny, banky, kostely, armádu, policejní služebny, hasiče nebo úřady a instituce ve smyslu § 1 IV VwVfG (zákon o správním řízení) v rámci Německa a vybraných států EU nabízí interní způsob platby „Faktura“.

Toto je pro vás viditelné až po kontrole a aktivaci, pokud jste se zaregistrovali a zaslali nám přání platby na fakturu e-mailem na adresu info@eibabo.com nebo přes možnosti kontaktu v obchodu v oblasti služeb hlavní nabídky.

K tomu účelu uveďte celou fakturační adresu, kterou jste zaznamenali při registraci a své zákaznické číslo, které je zobrazeno v oblasti „Můj účet“ po přihlášení. Po aktivaci vás budeme informovat. Poté můžete tento způsob platby najít v pokladně, popř. v oblasti „Můj účet“ a vybrat jej jako preferovaný způsob platby.

1
Které platební metody jsou na eibabo® k dispozici?

eibabo® nabízí nespočet způsobů mezinárodních plateb (viz Služby v hlavní nabídce), které jsou připraveny podle dané země a zákazníka. Přesný výběr způsobů platby, které jsou pro vaši zemi k dispozici, po registraci najdete v oblasti „Můj účet“ nebo přímo v nákupním košíku, popř. u pokladny.

1

Top 3 FAQs

1. Na eibabo® nakoupím bez daně z obratu v rámci EU?

Pokud se jako společnost v rámci EU zaregistrujete s platným DIČ u eibabo® a zboží má být dodáno mimo Německo, ale v rámci EU, pak se uskuteční dodávka v rámci EU, která je osvobozena od daně podle německého zákona o dani z obratu (UstG).

Název firmy bude požadován u správného a ověřeného daňového identifikačního čísla. Vždy před potvrzením přijetí objednávky a dodacího termínu se provede druhá ruční dodatečná kontrola. Event. budou odběrateli zboží, popř. jeho zmocněnému zástupci dodatečně zaslány dotazy. Na základě naší dozorčí a zajišťovací povinnosti musíme tyto informace zaznamenat. Oprávněný zákazník uvedením DIČ výslovně deklaruje použití dle § 6a (1) č. 3 německého Zákona o dani z obratu (UStG), A. 42 k (2) ve spojení s A. 42 c (3) UStR-2008 (zdanění výdělku v rámci Evropské unie). Pokud by dodatečné dotazy týkající se DIČ nebyly námi zodpovězeny, pak automaticky následuje vyúčtování s DPH.

2. Jaké přepravní náklady budou vypočítány v obchodě eibabo®?

Přepravní náklady najdete u ceny výrobku prostřednictvím odkazu. Stranu s přehledem přepravních nákladů otevřete v oblasti Služby v hlavní nabídce (verze desktopu) nebo v zápatí (mobilní verze).

Jestliže pro aktuální zemi dodání není k dispozici paušální pevná cena na každou objednávku pro vybraný způsob zaslání, což je zpravidla u všech zemí EU a Švýcarska (viz strana s přehledem přepravních nákladů), přepravní náklady se vypočítají na základě hmotnosti výrobků nacházejících se ve vašem nákupním košíku i jejich neskladnosti, rovněž i dodací adresy a aktuálně vybraného způsobu zaslání. Výpočty přepravních nákladů závislé na hmotnosti se obecně vyskytují u dodávek do třetích států i Lichtenštejnska a Islandu (DHL EXPRESS nebo DHL INTERNATIONAL). Nový výpočet přepravních nákladů v nákupním košíku je realizován jen tehdy, když se do nákupního košíku vloží několik výrobků nebo se změní země dodání, popř. způsob zaslání.

3. Jak mám rozumět dodacím lhůtám eibabo® u výrobku?

Dodací lhůty v detailním náhledu platí pro aktuálně nastavenou zemi dodání ve dnech (den = pondělí až pátek, mimo svátky v Německu a ve spolkových zemích Bavorsko nebo Sasko) po přijetí objednávky. Ve verzi desktopu můžete po přihlášení změnit zemi dodání prostřednictvím hlavní nabídky, nákupního košíku nebo oblasti „Můj účet“.

V předběžném náhledu výrobku můžete okamžitě rozpoznat dostupné výrobky již podle zeleného symbolu nákladního automobilu.

U červeného symbolu nákladního automobilu v detailním náhledu příkladně najdete toto zobrazení:

Datum / 1–2 dny

To znamená, že se jedná o aktuálně vyprodaný výrobek na skladě, který bude zase nejpozději od zobrazeného data zaúčtován, a tím k dispozici. Takové výrobky mohou být normálně objednány, i když jsou označeny červeně, jestliže jste srozuměni s dodací lhůtou.

Odpověď nenalezena? Jsme Vám vždy k dispozici. Váš tým péče o zákazníky eibabo®.

K položení otázky použijte náš kontaktní formulář: Kontaktní formulář