Často kladené otázky (FAQ)

Zde najdete odpovědi na často kladené otázky v obchodě eibabo®.

Objednávka

Nemohu si objednat výrobek, protože je zablokovaný?

Zablokované výrobky mohou být pro vybranou zem dodávky objednány jen tehdy, pokud je pro zemi dodávky podporován způsob zaslání „Přeprava“, popř. „Přeprava EU“. Ve kterých zemích nabízíme přepravu s dodávkou, najdete na straně s přehledem přepravních nákladů v servisní oblasti hlavní nabídky (verze desktopu) nebo v zápatí (mobilní verze).

Kabely a vedení jsou také často označeny jako zablokované i tehdy, pokud může být objednáno jen metrové zboží. To spočívá v tom, že kabely a vedení lze také objednat ve větším množství, a tím již nemohou být dodány jako prstenec. Dodávka zpravidla probíhá na cívce nebo bubnu, a tím je zablokovaná. Často se také jedná o větší průřezy kabelů nebo vedení, které se dokonce i u velmi malého množství nehodí do standardního balíku, protože musí být dodržovány maximální poloměry ohybu.

V případě pochybností zadejte požadované množství výrobku přímo v detailním náhledu výrobku prostřednictvím položky nabídky „Požadavek“. Máme možnost vám přes speciální oblast nabídnout výrobek i bez přepravních nákladů, jestliže tento výrobek v požadovaném množství nepřekročil standardní rozměr balení 1,20 x 0,60 x 0,60 m a celkovou hmotnost 31,5 kg a není ohrožen maximální poloměr ohybu (příklad Kabely nebo vedení).

Je také možné, že výrobek není zablokovaný a jedná se o chybu. U takových poznatků použijte prosím formulář „Ohlásit chybu“, který lze vyvolat v detailním náhledu výrobku nebo v nákupním košíku. Velmi vám děkujeme za takové informace a zpravidla chybu odstraníme ve stejný den, kdy jsme přijali hlášení, takže může být vaše objednávka neprodleně realizována.

1
Zablokované oblasti poštovních směrovacích čísel, popř. remote area, co to znamená?

Již v roce 1997 společnost eibmarkt.com GmbH provozovala svůj zásilkový obchod po celé Evropě. Od roku 2003 posíláme do celého světa. V mnoha zemích existují určité regiony, které jsou pro dodávky zablokované nebo je DHL vyřizuje jen za příplatek za takzvanou Remote Area (příplatek DHL za rozšířenou oblast).

U dodávek do vzdálených oblastí po celém světě může vzniknout takzvaný příplatek DHL za rozšířenou oblast. Zda musí být takový příplatek v jednotlivých případech zaplacen, se zjistí na základě poštovního směrovacího čísla. V tomto případě se zobrazí přesná výše příplatku přímo ve vašem nákupním košíku (příplatek Remote Area).

1
Zobrazilo se hlášení „Zahraniční blokace“ a já nemohu realizovat objednávku?

Zahraniční blokace je potřebný parametr, aby zvlášť ohrožené zboží, například křehké zboží s nízkou hodnotou nebo zboží, které není vhodné nebo přípustné pro zahraniční trhy, např. specifické telekomunikační výrobky, bylo vyloučeno z dodávky mimo území Německa.

Ještě existuje rozšířená zahraniční blokace, která působí přímo na určité země a je aktivní jen tehdy, pokud je přesně vybrána tato odpovídající země dodávky. Přitom se zpravidla jedná o celněprávní zvláštnosti boje proti terorismu nebo povinného embarga nebo také o výrobce, kteří záměrně nepodporují prodej v této zemi, buď kvůli ručení (např. USA) nebo kontextu souvisejícím s prodejem.

Ale také je možné, že aktivní zahraniční blokace představuje chybu v databázi. K tomu účelu máme formulář „Ohlásit chybu“ integrovaný ve všech důležitých oblastech (detailní náhled výrobku a nákupní koš), prostřednictvím kterého nás můžete přímo informovat. Tyto informace jsou během několika málo hodin okamžitě vyhodnoceny s vysokou prioritou. Poté obdržíte zpětné hlášení, pokud jste ve formuláři „Ohlásit chybu“ také uvedli e-mailovou adresu.

1
Mohu si u eibabo® objednat jako spotřebitel (soukromý zákazník)?

Obchody eibabo® mohou po celém světě stejnou měrou používat spotřebitelé (soukromí zákazníci), jakož i obchodníci (B2C a B2B).

1

Top 3 FAQs

1. Na eibabo® nakoupím bez daně z obratu v rámci EU?

Pokud se jako společnost v rámci EU zaregistrujete s platným DIČ u eibabo® a zboží má být dodáno mimo Německo, ale v rámci EU, pak se uskuteční dodávka v rámci EU, která je osvobozena od daně podle německého zákona o dani z obratu (UstG).

Název firmy bude požadován u správného a ověřeného daňového identifikačního čísla. Vždy před potvrzením přijetí objednávky a dodacího termínu se provede druhá ruční dodatečná kontrola. Event. budou odběrateli zboží, popř. jeho zmocněnému zástupci dodatečně zaslány dotazy. Na základě naší dozorčí a zajišťovací povinnosti musíme tyto informace zaznamenat. Oprávněný zákazník uvedením DIČ výslovně deklaruje použití dle § 6a (1) č. 3 německého Zákona o dani z obratu (UStG), A. 42 k (2) ve spojení s A. 42 c (3) UStR-2008 (zdanění výdělku v rámci Evropské unie). Pokud by dodatečné dotazy týkající se DIČ nebyly námi zodpovězeny, pak automaticky následuje vyúčtování s DPH.

2. Jaké přepravní náklady budou vypočítány v obchodě eibabo®?

Přepravní náklady najdete u ceny výrobku prostřednictvím odkazu. Stranu s přehledem přepravních nákladů otevřete v oblasti Služby v hlavní nabídce (verze desktopu) nebo v zápatí (mobilní verze).

Jestliže pro aktuální zemi dodání není k dispozici paušální pevná cena na každou objednávku pro vybraný způsob zaslání, což je zpravidla u všech zemí EU a Švýcarska (viz strana s přehledem přepravních nákladů), přepravní náklady se vypočítají na základě hmotnosti výrobků nacházejících se ve vašem nákupním košíku i jejich neskladnosti, rovněž i dodací adresy a aktuálně vybraného způsobu zaslání. Výpočty přepravních nákladů závislé na hmotnosti se obecně vyskytují u dodávek do třetích států i Lichtenštejnska a Islandu (DHL EXPRESS nebo DHL INTERNATIONAL). Nový výpočet přepravních nákladů v nákupním košíku je realizován jen tehdy, když se do nákupního košíku vloží několik výrobků nebo se změní země dodání, popř. způsob zaslání.

3. Jak mám rozumět dodacím lhůtám eibabo® u výrobku?

Dodací lhůty v detailním náhledu platí pro aktuálně nastavenou zemi dodání ve dnech (den = pondělí až pátek, mimo svátky v Německu a ve spolkových zemích Bavorsko nebo Sasko) po přijetí objednávky. Ve verzi desktopu můžete po přihlášení změnit zemi dodání prostřednictvím hlavní nabídky, nákupního košíku nebo oblasti „Můj účet“.

V předběžném náhledu výrobku můžete okamžitě rozpoznat dostupné výrobky již podle zeleného symbolu nákladního automobilu.

U červeného symbolu nákladního automobilu v detailním náhledu příkladně najdete toto zobrazení:

Datum / 1–2 dny

To znamená, že se jedná o aktuálně vyprodaný výrobek na skladě, který bude zase nejpozději od zobrazeného data zaúčtován, a tím k dispozici. Takové výrobky mohou být normálně objednány, i když jsou označeny červeně, jestliže jste srozuměni s dodací lhůtou.

Odpověď nenalezena? Jsme Vám vždy k dispozici. Váš tým péče o zákazníky eibabo®.

K položení otázky použijte náš kontaktní formulář: Kontaktní formulář