Často kladené otázky (FAQ)
Zde najdete odpovědi na často kladené otázky v obchodě eibabo®.
Objednávka
Zablokované výrobky mohou být pro vybranou zem dodávky objednány jen tehdy, pokud je pro zemi dodávky podporován způsob zaslání „Přeprava“, popř. „Přeprava EU“. Ve kterých zemích nabízíme přepravu s dodávkou, najdete na straně s přehledem přepravních nákladů v servisní oblasti hlavní nabídky (verze desktopu) nebo v zápatí (mobilní verze).
Kabely a vedení jsou také často označeny jako zablokované i tehdy, pokud může být objednáno jen metrové zboží. To spočívá v tom, že kabely a vedení lze také objednat ve větším množství, a tím již nemohou být dodány jako prstenec. Dodávka zpravidla probíhá na cívce nebo bubnu, a tím je zablokovaná. Často se také jedná o větší průřezy kabelů nebo vedení, které se dokonce i u velmi malého množství nehodí do standardního balíku, protože musí být dodržovány maximální poloměry ohybu.
V případě pochybností zadejte požadované množství výrobku přímo v detailním náhledu výrobku prostřednictvím položky nabídky „Požadavek“. Máme možnost vám přes speciální oblast nabídnout výrobek i bez přepravních nákladů, jestliže tento výrobek v požadovaném množství nepřekročil standardní rozměr balení 1,20 x 0,60 x 0,60 m a celkovou hmotnost 31,5 kg a není ohrožen maximální poloměr ohybu (příklad Kabely nebo vedení).
Je také možné, že výrobek není zablokovaný a jedná se o chybu. U takových poznatků použijte prosím formulář „Ohlásit chybu“, který lze vyvolat v detailním náhledu výrobku nebo v nákupním košíku. Velmi vám děkujeme za takové informace a zpravidla chybu odstraníme ve stejný den, kdy jsme přijali hlášení, takže může být vaše objednávka neprodleně realizována.
Již v roce 1997 společnost eibmarkt.com GmbH provozovala svůj zásilkový obchod po celé Evropě. Od roku 2003 posíláme do celého světa. V mnoha zemích existují určité regiony, které jsou pro dodávky zablokované nebo je DHL vyřizuje jen za příplatek za takzvanou Remote Area (příplatek DHL za rozšířenou oblast).
U dodávek do vzdálených oblastí po celém světě může vzniknout takzvaný příplatek DHL za rozšířenou oblast. Zda musí být takový příplatek v jednotlivých případech zaplacen, se zjistí na základě poštovního směrovacího čísla. V tomto případě se zobrazí přesná výše příplatku přímo ve vašem nákupním košíku (příplatek Remote Area).
Zahraniční blokace je potřebný parametr, aby zvlášť ohrožené zboží, například křehké zboží s nízkou hodnotou nebo zboží, které není vhodné nebo přípustné pro zahraniční trhy, např. specifické telekomunikační výrobky, bylo vyloučeno z dodávky mimo území Německa.
Ještě existuje rozšířená zahraniční blokace, která působí přímo na určité země a je aktivní jen tehdy, pokud je přesně vybrána tato odpovídající země dodávky. Přitom se zpravidla jedná o celněprávní zvláštnosti boje proti terorismu nebo povinného embarga nebo také o výrobce, kteří záměrně nepodporují prodej v této zemi, buď kvůli ručení (např. USA) nebo kontextu souvisejícím s prodejem.
Ale také je možné, že aktivní zahraniční blokace představuje chybu v databázi. K tomu účelu máme formulář „Ohlásit chybu“ integrovaný ve všech důležitých oblastech (detailní náhled výrobku a nákupní koš), prostřednictvím kterého nás můžete přímo informovat. Tyto informace jsou během několika málo hodin okamžitě vyhodnoceny s vysokou prioritou. Poté obdržíte zpětné hlášení, pokud jste ve formuláři „Ohlásit chybu“ také uvedli e-mailovou adresu.
Obchody eibabo® mohou po celém světě stejnou měrou používat spotřebitelé (soukromí zákazníci), jakož i obchodníci (B2C a B2B).
Top 3 FAQs
Pokud se jako společnost v rámci EU zaregistrujete s platným DIČ u eibabo® a zboží má být dodáno mimo Německo, ale v rámci EU, pak se uskuteční dodávka v rámci EU, která je osvobozena od daně podle německého zákona o dani z obratu (UstG).
Název firmy bude požadován u správného a ověřeného daňového identifikačního čísla. Vždy před potvrzením přijetí objednávky a dodacího termínu se provede druhá ruční dodatečná kontrola. Event. budou odběrateli zboží, popř. jeho zmocněnému zástupci dodatečně zaslány dotazy. Na základě naší dozorčí a zajišťovací povinnosti musíme tyto informace zaznamenat. Oprávněný zákazník uvedením DIČ výslovně deklaruje použití dle § 6a (1) č. 3 německého Zákona o dani z obratu (UStG), A. 42 k (2) ve spojení s A. 42 c (3) UStR-2008 (zdanění výdělku v rámci Evropské unie). Pokud by dodatečné dotazy týkající se DIČ nebyly námi zodpovězeny, pak automaticky následuje vyúčtování s DPH.
Přepravní náklady najdete u ceny výrobku prostřednictvím odkazu. Stranu s přehledem přepravních nákladů otevřete v oblasti Služby v hlavní nabídce (verze desktopu) nebo v zápatí (mobilní verze).
Jestliže pro aktuální zemi dodání není k dispozici paušální pevná cena na každou objednávku pro vybraný způsob zaslání, což je zpravidla u všech zemí EU a Švýcarska (viz strana s přehledem přepravních nákladů), přepravní náklady se vypočítají na základě hmotnosti výrobků nacházejících se ve vašem nákupním košíku i jejich neskladnosti, rovněž i dodací adresy a aktuálně vybraného způsobu zaslání. Výpočty přepravních nákladů závislé na hmotnosti se obecně vyskytují u dodávek do třetích států i Lichtenštejnska a Islandu (DHL EXPRESS nebo DHL INTERNATIONAL). Nový výpočet přepravních nákladů v nákupním košíku je realizován jen tehdy, když se do nákupního košíku vloží několik výrobků nebo se změní země dodání, popř. způsob zaslání.
Dodací lhůty v detailním náhledu platí pro aktuálně nastavenou zemi dodání ve dnech (den = pondělí až pátek, mimo svátky v Německu a ve spolkových zemích Bavorsko nebo Sasko) po přijetí objednávky. Ve verzi desktopu můžete po přihlášení změnit zemi dodání prostřednictvím hlavní nabídky, nákupního košíku nebo oblasti „Můj účet“.
V předběžném náhledu výrobku můžete okamžitě rozpoznat dostupné výrobky již podle zeleného symbolu nákladního automobilu.
U červeného symbolu nákladního automobilu v detailním náhledu příkladně najdete toto zobrazení:
Datum / 1–2 dny
To znamená, že se jedná o aktuálně vyprodaný výrobek na skladě, který bude zase nejpozději od zobrazeného data zaúčtován, a tím k dispozici. Takové výrobky mohou být normálně objednány, i když jsou označeny červeně, jestliže jste srozuměni s dodací lhůtou.